Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Monkey Talk- Ή αλλιώς τι άκουσα από το μαιμούδι πρόσφατα...

Με όσα έγιναν από τον Αύγουστο- δυστυχώς δεν κατέγραψα αρκετές ατάκες του μαιμουδιού. Κάποιες συναισθηματικά φορτισμένες έγιναν ανάρτηση από μόνες τους. Πάρα πολλές σχετικά με την απώλεια μας- ίσως καταφέρουν να βρουν τον δρόμο τους σε ένα κείμενο που να αφορά πως να αντιμετωπίσουμε την δική τους απώλεια και πως την βιώνουν τα ίδια τα μικρά μας. Τώρα που βρίσκουμε και πάλι τους ρυθμούς μας και τους εαυτούς μας- ώρα για λίγη υπέροχη- μαιμουδίσια λογική... 


Έκοψε πρόσφατα ο πατέρας μου το χέρι του άσχημα σε μια τριανταφυλλιά την ώρα που έπεσε και πήγε να κρατηθεί γιατί κρατούσε την μικρή. Επειδή αμέσως μετά πήγαμε όλοι μαζί βόλτα στην παιδική χαρά, τα παιδιά είδαν το τραύμα του πατέρα μου- που σίγουρα δεν ήταν όμορφο. Την επόμενη θα πηγαίναμε στην Σουλτάνα για καφεδάκι. Με ρωτάει λοιπόν ο Δημήτρης Γεράσιμος ποιοι θα είναι εκεί. Του λέω και απαντάει απογοητευμένος: 

- Ωχ θα είναι και ο πατέρας σου; (έτσι αναφέρεται πλέον στον παππού του!) Ωχ και δεν αντέχω να βλέπω πάλι όλα αυτά τα κόκκινα στα χέρια του!!! 

#ΕμΜαςΑκουειΟΠατέραςΜουΑνΤουΛέμεΝαΤαΚαλύπτει;; #Όοοοοχι #ΔενΑντέχειΤοΠαιδί #ΓιαΙατρικήΔενΤονΒλέπω

Όταν κάνει κάποια χαζομάρα με την οποία μπορεί να χτυπήσει τον ρωτάω: 

-Δική σου η ιδέα; 
-Όχι. Του εγκέφαλου μου μαμάααα.... 

#ΈλαΒρεΜαμά #Χαζομάααρες 

Στο ίδιο μοτίβο μια μέρα τον βλέπω να χτυπάει το κεφάλι του με το χέρι του. 

-Γιατί χτυπάς τον Δημήτρη Γεράσιμο μου;; ρωτάω αστειευόμενη. 
-Δεν χτυπάω εμένα μαμά. Χτυπάω τον εγκέφαλο μου. Γιατί μου έδωσε την ιδέα να σε χτυπήσω και αυτή δεν είναι καλή ιδέα το ξέρω. 

#Εεεεεε; #ΠάλιΚαλάΠουΤοΞέρει #ΤιΤουΈκαναΚαλέ; #ΤαΠιάταΈπλεναΗΔόλια

Κάθε, μα κάθε φορά, που περνάμε έξω από περίπτερο ή στον "απαγορευμένο" διάδρομο στο σούπερ μάρκετ: 

-Μαμάααα πεινάωωωω. Πεινάω πολύυυυ. Πεινάω τόσο που πονάει η κοιλίτσα μου. 
-Αγόρι μου. Να πάμε να πάρουμε ένα κουλούρι Θεσσαλονικής. 
-Όχι, όχι κάτι άλλο...
-Τυροπιτάκια; 
-Όχι, όχι κάτι άλλο...
-Τσουρεκάκι;
-Όχι, όχι κάτι άλλο... 
-Τι άλλο καρδιά μου; 
-Μια ΛΙΧΟΥΔΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑ 

#ΕΜαΠεςΤο #ΚάθεΜαΚάθεΦορά #Οιμε #ΜαΠεινάειΤόοοοσοΠολύ

Κάποιο απόγευμα είμαστε στο σπίτι της Σουλτάνας. Κουβεντιάζω με την νταντά της μικρής στην κουζίνα. Ακούγεται πολύ ησυχία και πάμε στο σαλόνι που ξέρουμε ότι είναι τα δυο τους, και βρίσκουμε τα μισά πράγματα της βρωμούσας πάνω στον καναπέ γιατί όπως είπε η μικρή" Φορτώνουμε το φορτηγάκι για να πάμε στο χωριό θείααααα" Αφού ξεπερνάω το σοκ ρίχνω ένα βλέμμα αυστηρό στον Δημήτρη Γεράσιμο και μου λέει: 

-Μαμά. Εγώ της είπα. Ο εγκέφαλος της δεν της έδωσε καθόλου καλή ιδέα.... 

#ΕνώΟΔικόςΣου.. #ΣυμμετοχήΧωρίςΕυθύνη 



Στον διάδρομο του σπιτιού μας έχω κορνίζες με φωτογραφίες μας. Κατά διαστήματα κάποιες τις ανανεώνω. Έτσι πρόσφατα άλλαξα μια βάζοντας μια φωτογραφία από τα τέταρτα γενέθλια του μικρού που είναι ο πατέρας μου με τον Παναγιώτη. Η κορνίζα αυτή τυχαίνει να είναι απέναντι από την πόρτα του δωματίου του. Μετά από μερικές μέρες με ρωτάει: 

-Μαμά; Αυτή την φωτογραφία θα την αφήσεις εκεί; 
- Ναι καρδιά μου γιατί; 
-Βαριέμαι να βλέπω τον πατέρα σου εκεί κάθε μέρα! 

#ΔενΤουΤοΈχωΠειΑκομα #ΘαΜαςΚόψειΤοΧαρτζιλίκι #Καταστραφήκαμε

Γενικότερα δεν πολυβλέπουμε τηλεόραση στο σπίτι, ιδίως όταν είναι ξύπνιος ο μικρός και κυρίως τα "συμβατικά" κανάλια διότι πραγματικά δεν υπάρχει έλεγχος στο τι θα δει και τι θα ακούσει. Κάποιο Σαββατοκύριακο όμως που βλέπαμε "Φιλαράκια" με τον Παναγιώτη χάζευε και αυτός. Στο διάλειμμα για διαφημίσεις έβαλε τρέιλερ για τους 300. Κοιτάει λίγο έντρομος στην αρχή μετά κλείνει τα μάτια και φωνάζει: 

-ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ! ΕΙΝΑΙ ΒΛΑ-ΚΕΙΑ!

#ΠαιδάκιΜουΌΜορφοΕσύ

Ένα μεσημέρι έπαιζε στην κλειδαρότρυπα. Δεν έδωσα σημασία γιατί έχω μαζέψει όλα τα κλειδιά από τις εσωτερικές πόρτες. Ξαφνικά μου λέει: 

-Μαμά. Μπορείς να μου βρεις κάτι μακρύ, λεπτό και σαν να έχει πιάσιμο; 
-Γιατί; ρωτάω
-Έριξα το κέρμα μου μέσα στην κλειδαρότρυπα, μου ομολογεί όλο παράπονο, και δεν μπορώ τώρα να το βγάλωωωω...
Του προτείναμε να του δώσουμε άλλο κέρμα, ΟΧΙ ήθελε να βγάλει αυτό. Με τα πολλά, σκεφτήκαμε με τον Παναγιώτη το τσιμπιδάκι για τα φρύδια και άρχισε η επιχείρηση απεγκλώβισης του εικοσάλεπτου. Ενώ γινόταν όλο αυτό, ο Δημήτρης Γεράσιμος έφυγε τρέχοντας στο δωμάτιο του φωνάζοντας: 

-ΦΕΥΓΩ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΒΛΈΠΩΩΩΩ!

(να μην τα πολυλογώ, δουλειά δεν γινόταν- όσο το μαιμούδι δεν μπορούσε να βλέπει φέραμε ένα άλλο εικοσάλεπτο και ισχυριστήκαμε πως το βγάλαμε!) 

#ΤσΤσΤσ #ΣανΔενΝτρεπόμαστε  #ΜαλλονΔενΤονΒλεπωΟυτεΓιαΜηχανικό

Έχει μερικές μέρες που αφού φάει το φαγητό του, αφού φάει την λιχουδίτσα του, (εμ τι;), ζητάει να φάει και ένα λουκάνικο φρανκφούρτης- σκέτο-  που όμως το ονομάζει hot dog. (τα "καλά" του Mickey είναι αυτά! Εμείς δε, επειδή φτιάχνω αρκετά συχνά corn dogs, έχω συνήθως στο σπίτι αυτά τα λουκάνικα). Του έκανα την χάρη την πρώτη μέρα, την δεύτερη όχι, την τρίτη συνεχόμενη μέρα μόλις μου το ξαναζητάει του λέω: 

-Παιδί μου το έχεις ρίξει στο τρελό;;; 
-Όχι μαμάαα. Το έχω ρίξει στο hot dog! 

#ΑμΠεςΤοΈτσι #ΤώραΚατάλαβα #Κλαίω

Είμαστε στο- δυτικό-  δωμάτιο μου την ώρα που νυχτώνει. Ξαφνικά κοιτάει τις γρίλιες στο παράθυρο και λέει: 

-Πολύ περίεργο. Στο δωμάτιο μου είναι νύχτα. Στο δικό σου όχι.... 

(και κάπως έτσι εξηγήσαμε τι εννοούμε όταν λέμε δυτικό και ανατολικό δωμάτιο... Και όλα αυτά από λίγο φως που βλέπει από τις γρίλιες) 

#ΕμΓιαΑυτόΞυπνάειΑπόΤις6 #ΉθελαΑνατολικοΓιαΤοΠαιδί #ΔενΉξεραΔενΡώταγα 

Όταν ήμουν έγκυος με τις αιμορραγίες, (έχω αποβάλει για όσους δεν το γνωρίζετε), ο Δημήτρης Γεράσιμος είχε πολύ αγωνία να με προσέχει και να μην με "ταλαιπωρεί" όσο ήμουν κλινήρης. Κάποιο βράδυ που κοιμόμασταν παρέα, είχε πυρετό και πολύ ανήσυχο ύπνο φυσικά. Ξαφνικά πετάχτηκε από τον ύπνο του λέγοντας μου: 

-Είσαι καλά; Νόμιζα ότι έπεσα πάνω σου, δεν έπεσα σωστά; 

#ΨυχήΜου 


κξκφκγγησκ😂








😂

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...