Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Μπορεί μια ζωγραφιά να φέρει γούρι;...

Πως να εξηγήσω όλα όσα περνάνε μέσα από το κεφάλι μου; Από ποιο συναίσθημα να ξεκινήσω και σε ποια λογική να καταλήξω; 

Στην ουσία έχω πλέον δυο γυναικολόγους. Και οι δυο κορυφή. Ο μεν σε ιδιωτική κλινική, ο δε σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Στην προσέγγιση τους και στο στυλ τους μοιάζουν αρκετά. Μα με τον έναν έχω μια ιδιαίτερη σχέση...

Σχεδόν αγαπώ να τον μισώ. Βλέπετε είναι αυτός που με ανέλαβε από το πουθενά στο δεύτερο αγγελούδι μου με ρήξη υμένων στην 14η εβδομάδα ένα πρωινό που καλά καλά δεν είχε ξημερώσει... Είναι αυτός που έβλεπα τρεις φορές την ημέρα επί δυόμιση μήνες καθημερινά... Είναι αυτός που σεβάστηκε να παλέψω για το μωρό μου, και ας ήξερε βαθιά μέσα του πως η κατάληξη δεν θα ήταν ευτυχής... Είναι αυτός που και ας το ήξερε μου είπε μια μέρα, "Να ξέρεις εγώ θα κάνω ότι είναι δυνατόν, (και το έκανε), μα από εδώ και πέρα μόνο ο Θεός"...  Είναι αυτός που ξεγέννησε το αγγελούδι μου... Είναι αυτός που πρώτος μου ευχήθηκε να μου ζήσει και ας ήξερε πως δεν... Είναι αυτός που ξέρω πολύ καλά πως έκλαψε για μένα... Είναι αυτός που με ανάγκασε να σηκωθώ όταν κανείς άλλος δεν το τολμούσε... 

Είναι και αυτός που μου ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη μου στο μαιμουδάκι... Είναι αυτός που ήθελε να με βλέπει σε εβδομαδιαία βάση για να είναι σίγουρος πως όλα πάνε καλά... Είναι αυτός που σεβάστηκε να αρνούμαι πεισματικά να κάνω αμνιοπαρακέντηση και να με παρακολουθεί ακόμα πιο διεξοδικά, ακόμα πιο παθιασμένα. Είναι αυτός που είναι αυστηρός μαζί μου και μου λέει πως αν θέλω ντάντεμα να πάω στην μάνα μου, αυτός είναι εδώ για να με δει με ένα μωρό στην αγκαλιά... 

Είναι αυτός που δεν δέχτηκε να υπογράψω για την ευθύνη των αναισθησιολόγων που αρνούνταν να με αναλάβουν, 7 πλέον μηνών στο μαιμουδάκι, και με έστειλε συστημένη στον καλύτερο πανεπιστημιακό γιατρό. Είναι αυτός που συνέχισε να με παρακολουθεί παράλληλα απλά και μόνο επειδή ανησυχούσε. Απλά και μόνο επειδή ήμουν δική του ευθύνη... 

Είναι ο πρώτος που πήρα να του πω πως τα κατάφερα μόλις με πήγαν στο δωμάτιο δίπλα στο μαιμουδάκι μου... 

Σήμερα λοιπόν είχα ραντεβού με αυτόν τον γιατρό. Για μια τυπική εξέταση ΠΑΠ μα και για να συζητήσουμε όλα τα ενδεχόμενα πλέον τώρα που προέκυψε και η Συριγγομυελία. 

Με το που μπήκα στην πολυκατοικία, σε αυτήν που τόσες φορές είχα ξαναμπεί, και μύρισα την πολύ συγκεκριμένη μυρωδιά της, με έπιασε ταχυπαλμία. Πιο πολύ γιατί πάντα συνδέω αυτή την μυρωδιά με όλες τις δύσκολες στιγμές που πέρασα εκεί. Από το πρωί που σηκώθηκα είχα ένα κόμπο στο στομάχι, δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ, πραγματικά ήμουν σε τρομερή υπερένταση. Ήμουν σχεδόν πεπεισμένη πως: Πρώτον θα μου βάλει τις φωνές που δεν έχω χάσει τα κιλά μου ακόμη και δεύτερον πως θα με κοιτούσε με αυτό το αυστηρό βλέμμα του και θα μου έλεγε να ξεχάσω το ενδεχόμενο μιας ακόμα εγκυμοσύνης... 

Και για να εξηγήσω λίγο την δυσκολία του ιστορικού μου... Έχω κάνει έναν φυσιολογικό τοκετό και δυο καισαρικές. Έχω χάσει τα δυο πρώτα μου παιδιά και κράτησα στην αγκαλιά μου το τρίτο. Αυτό από μόνο του είναι βαρύ ιστορικό για τους γιατρούς. Σε αυτό προστίθεται το σύνδρομο Τόμσεν κατά το οποίο αντενδείκνυται η ολική αναισθησία μιας και δύναται να προκαλέσει θάνατο, ενώ στην Συριγγομυελία σε κάποιες περιπτώσεις δεν επιτρέπεται η επισκληρίδιος λόγω της ύπαρξης της κύστης, (που συνιστά την Συριγγομυελία) στον αυχένα. Για φυσικό τοκετό σχεδόν το αποκλείουν όχι μόνο λόγω του ιστορικού μου, μα και λόγω του Τόμσεν που προκαλεί κράμπες και αγκυλώσεις και δεν μπορούν να προβλέψουν πως θα συμπεριφερθεί το σώμα κάτω από τόσες πιέσεις. Προσθέστε σε όλα αυτά επίκτητη θρομβοφιλία, στίγμα μεσογειακής αναιμίας, (με φεριτίνη μονίμως κάτω από τα όρια), μόνιμη υπόταση και πολλά παραπάνω κιλά από το κανονικό, ε, δεν είμαι και το όνειρο κάθε γιατρού... 

Στη ουσία. έχοντας ήδη γεννήσει φυσικά, έχοντας ήδη κάνει 3 συνολικά χειρουργεία με ολική νάρκωση- ένα εκ των οποίων η καισαρική του αγγελουδιού μου, και μια ακόμα καισαρική με επισκληρίδιο, ξέρω πολύ καλά πως είχα μονίμως την Χάρη Της Παναγίας στο πλευρό μου... 

Αυτός λοιπόν ο γιατρός που πάντα σκέφτεται την χειρότερη δυνατή εκδοχή, και πάντα είναι υπέρ του δέοντος προσεκτικός και by the book, σήμερα μου έδωσε μια ελπίδα.... Μου αύξησε τις πιθανότητες να μην επηρεάζει η Συριγγομυελία την έκβαση μιας πιθανής εγκυμοσύνης και μου είπε επί λέξη: "Φυσικά και μπορείς να κάνεις και άλλο παιδί. Μπορούμε και θα το κάνουμε, όλα θα γίνουν..." 

Δεν επαναπαύομαι τελείως μιας και πρέπει να μιλήσω και με τον νευροχειρούργο και την αναισθησιολόγο... Μα πήρα λίγο τα πάνω μου... Λίγο μην φανταστείτε. Έτσι άναψε ένα φωτάκι σε αυτό το σκοτεινό τούνελ που κυκλοφορούσα τελευταία... 

Φαίνεται πως η ζωγραφιά που έφτιαξε όλο πάθος το πρωί το μαιμουδάκι για τον "γιατρό της μαμάς",  μας έφερε γούρι και ας ξεχάσαμε να του την πάμε... (δεν θα την γλυτώσει όμως θα του την πάμε). Φαίνεται πως όλη αυτή η αγάπη και οι ευχές που πήρα από όλους εσάς- που δεν γνωρίζω καν προσωπικά- έπιασαν τόπο... Γιατί να ξέρετε η ευχή- προσευχή από άλλον έχει περισσότερη δύναμη από αυτή που κάνουμε οι ίδιοι για τον εαυτό μας...

Και σας ευχαριστώ για αυτό, πραγματικά, μέσα από την καρδιά μου. Κάθε έναν χωριστά. Μόνο αγάπη έχω πάρει μέσα από αυτό το μπλογκ- αγάπη, ενδιαφέρον και θετική ενέργεια... Και να ξέρετε, εγώ πιστεύω πολύ στην ενέργεια...

Για αυτό να ξέρετε και αυτό... Μπορεί να αργήσω λίγο ακόμα να μείνω έγκυος, μα που θα πάει θα τα καταφέρω. (πάλι!) Και τότε θα το μάθετε αμέσως διότι θα χρειαστώ όση περισσότερη θετική ενέργεια γίνεται. Και είμαι σίγουρη πως θα την λάβω απλόχερα. 

Δεν ξέρω πόση ουσία και συνοχή έχει αυτό το κείμενο για σας, μιας και στο μισό έκλαιγα καθώς το έγραφα και στο μισό χαμογελούσα. Ξεδίπλωσα όμως αυτό το κουβάρι που είχα στο μυαλό μου- το είδα μπροστά μου και καθάρισε λίγο το κεφάλι μου... 






30 σχόλια:

  1. Αυτοί είναι οι λεγόμενοι "Γιατροί- Άνθρωποι". Δεν θες μόνο τις ιατρικές γνώσεις κάποιου αλλά και την ανθρώπινη επαφή. Να νιώσει την αγωνία σου, τους φόβους σου και να σου φερθεί όπως θα φερόταν στη γυναίκα του, στην αδερφή του, στο πιο "δικό του" άτομο. Έτσι νιώθω και εγώ για τη δική μου γιατρό, που όχι μόνο έκανε τα αδύνατα- δυνατά για τα παιδιά μου (μετά ήταν Εκείνος που θα αναλάμβανε) αλλά έσωσε και τη δική μου ζωή. Ήταν δίπλα σε μένα και στον άντρα μου.
    Όπως και να έχει το πράγμα έχεις βιώσει ήδη ένα θαύμα: Το μαϊμουδάκι σου.
    Τα καλύτερα για εσένα μέσα από την καρδιά μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσίνη μου, οι συμβουλές σου (και εδώ μα και κατ' ιδίαν), είναι φυλαχτό για μένα.... Θέλω να το ξέρεις. Το ξέρω και έχεις δίκιο για όλα. Μια μεγάλη αγκαλιά, αυτό μόνο!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με τη Μερσίνη, πρώτα σημασία έχει ο άνθρωπος και μετά η επιστήμη του, η ιατρική! Μπράβο Γιάννα μου είσαι τυχερή! Εύχομαι να έχεις πάντα τέτοιους ανθρώπους γύρω σου, με πραγματικό ενδιαφέρον... εύχομαι να τον έχει ο Θεός καλά και να σε βοηθήσει να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα! Να κρατήσεις ένα ακόμα μωράκι στην αγκαλιά σου! Μόνο χαρές λοιπόν από 'δω και πέρα! σε φιλώ γλυκά, καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, μέσα από την καρδιά μου και για την γενικότερη στήριξη και σε πιο προσωπικό επίπεδο <3

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Γιάννα μου, πάντα με συγκινείς με τα κείμενά σου! Μπράβο στο γιατρό σου, μπράβο σου που συνεχίζεις ακάθεκτη, μπράβο σου που ελπίζεις!! Όλα θα πάνε καλά, γλυκιά μου!! Σου στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΥΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ αυτό που έχεις καταφέρει να με κάνεις να σε νιώθω τόσο κοντά μου, δεν το έχω καταλάβει!!!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως και εσύ έχεις αυτή την ικανότητα να κάνεις αυτόν που σε διαβάζει να νιώθει ακριβώς το ίδιο... Πως είσαι δικός του άνθρωπος... Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά πρωτάρα, λέμε τώρα, μανούλα, μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα <3

      Διαγραφή
  4. Γιαννα μου με εκανες κ εκλαψα πολυ....(δεν δυσκολευομαι κ πολυ τελευταια βεβαια χαχα!!)...μπραβο στο γιατρο σου που ειναι πανω απο ολα ανθρωπος κ μπραβο κ σε σενα που εστω και αμυδρα αναπτερωθηκε το ηθικο σου...σου στελνω πολλες αγκαλιες κ ευχες μεσα απο την καρδια μου κ συντομα θα εχουμε ευχαριστα κ απο σενα....εχω προαισθημα σου λεω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εσένα περιμένω μια απάντηση γιατί έχω μείνει με την απορία λέμε... Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου όμορφο μακάρι το προαίσθημα σου να βγει αληθινό...

      Διαγραφή
  5. Χάρηκα πάρα πολυ!!! Είναι τα καλύτερα νέα που έχω ακούσει αυτή την εβδομάδα, μακάρι σύντομα να έχεις αλλό ένα μαιμούδι στην αγκαλία σου και να το χαρίσεις απλόχερα την τόση αγάπη σου!!! Αυτοί οι γιατροί είναι που αξίζουν, μπορεί να μην είναι πολλοί αλλά όσοι είναι κάνουν τα αδύνατα δυντά για σένα και το παιδί σου, όπως έκανε και ο δικός μου για εμένα και του είμαι ευγνόμων ασχέτως απο την κατάληξη. Όντως πως γίνεται να νιώθεις ανθρώπους που δεν τους έχεις γνωρίσει καν προσωπικά τόσο κοντά σου κανείς νομίζω δεν το έχει καταλάβει αλλά ίσως αυτή είναι η "μαγεία" (πως να το πω...) του διαδυκτίου.Όποτε λοιπόν θες θετική ενέργεια, υποστήριξη και αγάπη (έστω και ηλεκτρονική) εδώ είμαστε εμείς :)!!!
    Πολλά φιλάκια και πολλές διαδυκτιακές αγκαλιές♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Ηρώ μου, αυτή είναι η μαγεία... Σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι, με σκέφτεσαι, και επικοινωνείς μαζί μου και προσωπικά και πολύ περισσότερο που μου εμπιστεύεσαι και εσύ με την σειρά σου ένα κομμάτι του εαυτού σου...Φιλιά πολλά πολλά...

      Διαγραφή
  6. Βρε κορίτσι που δεν γνωριζόμαστε αλλά και γνωριζόμαστε τόσο καλά...Άλλα τόσα αυτοάνοσα σύνδρομα έχω κι εγώ με βαρύτατο ιστορικό (υπαραχνοειδής αιμοραγία -κάτι σαν εγκεφαλικό- στα 21 μου, θρομβοφιλία, σύνδρομο sjogren κι ένα καρκίνο στους λεμφαδένες και στον θυρεοειδή. Δε με λες και περδίκι! Είμαι ο εφιάλτης του κάθε γιατρού. Ευτυχώς κατάφερα να φέρω στον κόσμο ένα παιδάκι αλλά τι δε θα δινα να μπορούσα να αποκτήσω κι ένα δεύτερο! Δυστυχώς με πήραν τα χρόνια. 43 πλέον με ανύπαρκτες ορμόνες γονιμότητας, ο γιατρός μου απέκλεισε και την εξωσωματική. Βάλε πείσμα και κυνήγησέ το! Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις! Μην αφήσεις να περνάει ο καιρός. Εγώ όλο και το άφηνα μέχρι που με άφησε αυτό. Σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίνα μου πόσο χαίρομαι που γνωρίζω ένα ακόμα άτομο τόσο μοναδικά διαφορετικό! Μου θύμισες την θεια μου την Έλλη, που όταν πάλευε στο νοσοκομείο με καρκίνο στον εγκέφαλο και με ρώτησε να είμαι έγκυος (πριν το μαιμουδάκι) και της είπα όχι παίρνω τον χρόνο μου, μου είπε με μια αδιαόρατη σοφία: "Τι περιμένεις;" Και το πήρα απόφαση εκείνη την στιγμή... Τα λόγια σου πολύ σημαντικά για μένα σε αυτό το στάδιο.. Χαίρομαι που έστω και καθυστερημένα σε γνώρισα καλύτερα.. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Είσαι πολύ δυνατή κοπέλα μου και μπράβο σου, είμαι σίγουρη ότι θα έρθει και το δεύτερο παιδάκι και θα είναι όλα όπως τα ονειρεύεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σου εύχομαι από καρδιάς αυτό το τούνελ στο οποίο άναψε το φωτάκι να γίνει ένα τεράστιο πάρκο γεμάτο χρώμα φως και μυρωδιές από λουλούδια!!never give up !! ( είσαι από αυτούς τους ανθρώπους άλλωστε!)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και ναι πάλι κλαίω από χαρά που είσαι πιο αισιόδοξη... Ολα θα πάνε καλά και ο Θεός θα είναι μαζί σου...πολλά γλυκά φιλιά στην όμορφη οικογένεια σου και να ξέρεις οτι χαίρομαι μαζί σου!!! φιλικά Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω γλυκό μου Μαράκι... Μια μεγάλη και σφιχτή αγκαλιά....

      Διαγραφή
  10. μακαρι Γιαννα μου!! μακαρι μεσα απο την καρδια μου να ερθει ενα ακομα γερο μωρακι στο σπιτι σας!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουτε κι εγω δεν ξερω ποση συνοχη ειχε,γιατι κι εγω στο μισο εκλαιγα κ στο μισο χαμογελουσα,αλλα παντως το καταλαβα και με αγγιξε : ).Καλη σου μερα

    Αντώνια
    topaiziko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έχει σημασία Αντωνία μου... Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου <3

      Διαγραφή
  12. Συγκινήθηκα...
    ο Θεός μαζί σας...
    όλα κατ΄ ευχήν, Γιάννα μου
    οι προσευχές μας πάντα κοντά σας
    να εύχεσαι και εσύ για εμάς- όλοι έχουμε ανάγκη από προσ-ευχές...

    την αγάπη μου, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου... Αυτές είναι και οι πιο σημαντικές... Σε φιλώ γλυκα.

      Διαγραφή
  13. Είσαι υπέροχη και ο γιατρός σου μοναδικός:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...