Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Η πιο ξεχωριστή πορτοκαλόπιτα! (του Άκη Πετρετζίκη φυσικά!)

Λατρεύω την πορτοκαλόπιτα! Την λατρεύω! Άργησα να την ανακαλύψω ως γλυκό και νομίζω πως αυτό φταίει που κάθε φορά που θα βρεθεί στον δρόμο μου είμαι ικανή να φάω του σκασμού! (αναπληρώνω όλα τα χρόνια βλέπετε!) 

Σε γενικές γραμμές την αποφεύγω για αυτό ακριβώς το λόγο, (όπως και το κέικ πορτοκάλι ή την μαρμελάδα πορτοκάλι!), ωστόσο ήθελα να έχω μια πολύ καλή συνταγή να φτιάχνω σε ξεχωριστές περιστάσεις. 

Και την βρήκα! Μαντεύετε ποιανού είναι;;; 



Την συνταγή θα την βρείτε εδώ. (σας βάζω αυτό το λινκ, διότι αυτό είναι που είχα βρει τρία χρόνια πριν που έψαχνα. Ωστόσο έχει την ίδια ακριβώς συνταγή στην επίσημη σελίδα του Άκη εδώ, με μια παραλλαγή όμως στο στρώσιμο των φύλλων και το στήσιμο της πορτοκαλόπιτας.). Ο λόγος που εμμένω σε αυτή την εκτέλεση είναι το γεγονός πως ακριβώς επειδή τα φύλλα δεν είναι σπασμένα, μα απλωμένα, σου δίνει και μια "ψευδαίσθηση" γαλακτομπούρεκου. 


Με μια δόση φτιάχνω ένα ταψί περίπου 25χ30. Εάν έχετε πορτοκάλια δικά σας, η γεύση θα απογειωθεί! (όπως και αυγά δικά σας φυσικά). Σε γενικές γραμμές είναι ένα αρκετά οικονομικό γλυκό, που κάνει όμως την διαφορά! Όταν την πρωτοέφτιαξα αδυνατούσα να πιστέψω πως με αυτά μόνο τα υλικά θα βγάλω γλυκό! Κι όμως! Είναι πολύ εύκολη συνταγή αν τα οργανώσετε όλα τα βήματα σωστά από την αρχή και μην φοβηθείτε το σιρόπι! Μπορεί να φαίνεται πως πνίγεται σε αυτό, μα πιστέψτε με θα το πιει όλο!


Προσωπικά, μου βγάζει κάτι πολύ φίνο η συγκεκριμένη συνταγή και εκτέλεση, πάντα θέλω να την σερβίρω στα καλύτερα σερβίτσια μου και να την απολαύσω με μια κούπα ποιοτικού βαρύ γαλλικού καφέ. (με ελαφρύ άρωμα φουντούκι!)





Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...