Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Πράγματα που με κάνουν και χαμογελώ...

Άλλη μια φωτογραφική πρό(σ)κληση αυτή την φορά από την Αντωνία και το CrazyTourists blogging

Πράγματα που με κάνουν και χαμογελώ.... 

Να αποκοιμιέται το μαιμουδάκι στην αγκαλιά μου και να χαζεύω αυτό το τόσο γαλήνιο προσωπάκι...


'Ενα απρόσμενο δώρο από μια βαθιά ευαίσθητη ψυχή... Και όταν αυτό το δώρο είναι προσωπικό αντικέιμενο το οποίο όμως δίνει απλόχερα στο μαιμουδάκι μόνο και μόνο επειδή γέλασε όταν το είδε... τότε με κάνει να χαμογελώ ακόμα πιο πλατιά.. 


Το κορμάκι με τουτού της ανιψούλας μου, το οποίο ανυπομονώ να την δω να  φοράει στη newborn photoshoot που της κάνουμε δώρο.. 


Ο ουρανός μόλις αρχίζει να γεμίζει με "απειλητικά" σύννεφα... Όσο πιο μαύρα, τόσο το πιο μεγάλο το χαμόγελο... (είμαι παιδί της βροχής τι μπορώ να πω;)


Η φουσκωμένη κοιλίτσα του μαιμουδιού μετά από τρελό φαγοπότι... (δηλαδή παστίτσιο και χυμό πορτοκάλι- δεν ξέρει να βάζει stop σε αυτά τα δυο!) 


Να κρύβονται μπαμπάς και γιος στο "σπιτάκι" τους και να παίζουν οι δυο τους με τις ώρες.. 


Μια ζεστή, μεγάλη κούπα καφέ και λίγο blogging... 


Μια χειμωνιάτικη βόλτα στην θάλασσα, εγώ και τα αγόρια μου... 


Ένα καλά κρυμμένο μήνυμα από το άλλο μου εγώ, (αυτό που γουργουρίζει), σε μέρες που δεν έχουμε ιδωθεί πολύ... 


Να τρυπώνει στο σπίτι σου μέσα από το παράθυρο ένα εκτυφλωτικό ηλιοβασίλεμα... 


'Ενα εκτυφλωτικό ηλιοβασίλεμα μαζί με σύννεφα στον ουρανό.. (my kind exactly!) 


Χαμογελώ και με πολλά ακόμη... Τι να πω. Μάλλον είμαι άνθρωπος της στιγμής, άνθρωπος της λεπτομέρειας... Μα θα γινόμουν γραφική... Ίσως σε κάποια άλλη πρόκληση.. 

#CTchallenges 

16 σχόλια:

  1. Μα παιδί της βροχής;;;; Θα με τρελάνεις εσύ! :P
    Αχ το μαϊμουδάκι που κοιμάται μπορώ να το δανειστώ για καμια βδομάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα.. Ίσως φταίει που γεννήθηκα Μάρτη Αθηνά μου, τι να πω;;; Το μαιμουδάκι αρκεί να αγγίξει το μάγουλο του στο δικό μου και με πήρε αυτόματα ο ύπνος... Αχ!! <3

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! Μου αρέσει ειδικά εκείνη που κοιμάται το μωράκι σου αλλά και οι δύο τελευταίες με το εκτυφλωτικό ηλιοβασίλεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες οι στιγμές σας !! Σου εύχομαι ακόμα καλύτερες!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παντα μα παντα τοσο ομορφες στιγμες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαϊμουδοκοιλίτσα.... !!!!! Έχει πολύ πλάκα όταν γίνεται η κοιλίτσα τους έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδί της βροχής κι εγώ!!! Αλοίμονο που δεν θα βρίσκαμε κι άλλο κοινό!!!
    Όσο για την φωτογραφία με την κοιλίτσα, τί να πω.... θα βγάλω κι εγώ! Είναι μια λεπτομέρεια που δεν φωτογραφίζουμε αλλά είναι τόσο όμορφη!!!!
    Πρέπει να κάνω κι εγώ την δική μου ανάρτηση για την συμμετοχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ το μωρό που κοιμάται είναι τόσο όμορφη φωτογραφία. Όλες οι υπόλοιπες επίσης πολύ όμορφες αλλά τα ζουζούνια πάντα κλέβουν την παράσταση.τι να κάνουμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...