Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Αλανιάρικο αλάνι μου εσύ!

Ααααχ.... με έχει τρελάνει ο κανακάρης μου... 

Είναι ένα αλανιάρικο αλάνι.... 

Αγαπώ, λατρεύω, πεθαίνω για αυτή τη φάση του μπουσουλήματος... 

Μπορεί να τρέχω σαν την κουζουλή, (να θυμόμαστε και τις ρίζες μας!), από πίσω του όλη μέρα, να έχω στύψει το κεφάλι μου ώστε να προνοήσω για πιθανούς κινδύνους, να εφευρίσκω διαρκώς ευρεσιτεχνίες για να μην χαλάσω όλα μας τα λεφτά σε προστατευτικά εμπορίου, να έχω στρώσει σχεδόν όπου δεν έχει χαλί με παπλώματα και να αντιστέκομαι σθεναρά στο να μην αδειάσω τελείως το σπίτι και το κάνω αλάνα.... αλλά....

Γελάω όλη μέρα με τα καμώματα του... Χαζεύω με τις προτιμήσεις του... (έχει πάθει ψύχωση με το πορτάκι του VCR!), και σκάω στα γέλια κάθε φορά που έχει βγει στο πλακάκι όπου πάει με το πάσο του μόλις όμως με βλέπει να πηγαίνω προς το μέρος του βάζει τούρμπο να φτάσει εκεί που θέλει γιατί ξέρει πως θα τον σηκώσω... (κάνει κρύο ακόμη για τη κοιλίτσα του...)

Σεργιάνισε τρελό αγόρι... εγώ είμαι εδώ να σε προσέχω.... 

Παλιομαιμουδάκι.... 

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...