Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Αχ αυτό το μπικίνι....!

Έχω καιρό να γράψω για τη δίαιτα μου.... το ξέρω... μα βαριέμαι λίγο...

Νιώθω πως όλη μου τη ζωή κάνω δίαιτα και πάλι παχιά είμαι... Ωχ αμάν! 

Λαχταρώ να έρθει επιτέλους αυτή η μέρα που θα κάνω απλά συντήρηση... (ε;;; καλό;) 

Αφού χαράμισα 3 μήνες χάνοντας μόνο 3 κιλά πιστεύοντας πως μπορώ στα 33 μου, (ή 34; δεν είμαι σίγουρη- πάντα μπερδεύομαι!!), να τα καταφέρω χωρίς επαγγελματική βοήθεια - έριξα τα μούτρα μου, τηλεφώνησα στον αγαπημένο μου και πλέον της οικογενείας διατροφολόγο, και μετά από 2 μήνες είμαι άλλα 7 κιλά κάτω...!! 

Χαρούμενη; Ναι φυσικά, μα έχω τόσα κιλά ακόμη μπροστά μου και έχω διανύσει αυτό το δρόμο τόσες φορές που δεν τρελαίνομαι κιόλας!! 

Αυτός ο πατέρας μου όλα του τα γονίδια μου τα πάσαρε εκτός από αυτό που του επιτρέπει να τρώει τον αγλέορα και να μην παίρνει δράμι..... 

Κακούργα φύση.... Δεν λέω μου έχει δώσει πολλαπλά άλλα χαρίσματα (χιχι) χάθηκε όμως να μου δώσει και κορμάρα;;; 

Και πόση γυμναστική πρέπει να κάνω να για να σφίξει αυτή η "κοιλίτσα" (λέμε τώρα) που τόσα τράβηξε από ξεχειλώματα 4 χρόνια τώρα;;;; 

Όχι δεν το βάζω κάτω!! Θα πεινάσω, θα ξαναπεινάσω, θα ιδρώσω, θα ξαναιδρώσω, αλλά εγώ σε αυτό το μπικίνι θα ξαναμπώ.!! Χεχε... 

Και αν δεν δείχνω το ίδιο όπως στα 20 μου... τι να κάνουμε... άξιζε. Γιατί φιλοξένησα για μήνες ολόκληρους μέσα μου 3 ζωούλες...

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas





2 σχόλια:

  1. αχ!!!!!!πόσο σε νιώθω φίλη μου!!!!!!!!πόσο???που όλο λέω να ξεκινήσω και όλο επαναπαύομαι???/πότε θα βρεθεί αυτό το χάπι που σε κάνει να αδυνατίζεις χωρίς να κάνεις δίαιτα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...