Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας...

Η αγαπημένη μου ώρα της μέρας;;; 

Το πρωί... 

....το πρωί που το μικράκι μου ξυπνάει με ένα τεράστιο χαμόγελο... 

...που το βρίσκω πάντα στο κάτω μέρος της κούνιας, μπρούμυτα και κάθετα στα κάγκελα.... 

ή που ξυπνάμε σφιχταγκαλιασμένοι επειδή ήταν μια δύσκολη νύχτα και ήθελε αγάπες... 

...που αλλάζουμε την πάνα μας πάντα με κακαριστά γέλια... 

...που του γαργαλάω τα πατουσάκια του κάθε πρωί και αυτός τα τραβάει....

...που τα πατουσάκια του όσο και να τα καθαρίζω πάντα μυρίζουν ποδαρίλα... 

...που πότε μα ποτέ δεν με αφήνει να δω τα δοντάκια του ώστε να δω τι καινούργιο ξεμύτισε... 

Και μετά,  αφού πιει το γαλατάκι του- που το ακούω να γεμίζει την άδεια κοιλίτσα του μετά τον βραδινό ύπνο- λαίμαργα και γρήγορα- φωτίζεται το προσωπάκι του ακόμα περισσότερο και έχει τρελά κέφια... 

...και τότε ξεκινάμε τα παιχνίδια που απλά λατρεύω... 

...δαγκώνει το πηγούνι μου, τη μύτη μου και ότι βρει εύκαιρο... 

...παίζει με το σταυρό μου και το φερμουάρ της μπλούζας μου...αλλιώς με τα κουμπιά... αλλιώς πάλι με το σταυρό...

..μπαμπαλίζει σαν τρελός και χώνει το μουτράκι του στο στήθος μου και το λαιμό μου...

... εξερευνά το πρόσωπο μου... 

... μέχρι που βαριέται πρώτος και αρχίζει να γκρινιάζει για να πάει στα παιχνίδια του...

Ναι. Αυτή είναι αναμφισβήτητα από τις αγαπημένες μου στιγμές της ημέρας... 

Σε αγαπώ μαιμουδάκι μου... είσαι ο λόγος που ξυπνάω χαμογελαστή κάθε πρωί ακόμα και πριν τον πρώτο μου καφέ... 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...