Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Τι είναι αυτό στη θέα ενός κοιμισμένου παιδιού;

Τι είναι αυτό στη θέα ενός κοιμισμένου παιδιού που κάνει ακόμα και τον πιο σκληροπυρηνικό άνθρωπο να λιώνει; 

Κάθε φορά που χαζεύω το νινάκι μου ενώ κοιμάται αναρωτιέμαι... Γιατί είναι πιο πιθανόν να γεμίσουν τα μάτια μας με δάκρυα εκείνη τη στιγμή της ημέρας από οποιαδήποτε άλλη; Είναι το απόλυτα γαληνεμένο τους πρόσωπο; Μήπως είναι η στάση του σώματος τους; Μήπως απλά είναι η ώρα της μέρας που χαλαρώνουμε και έχουμε το χρόνο να πάρουμε μια ανάσα και να καμαρώσουμε το δημιούργημα μας; 

Ειλικρινά δεν γνωρίζω. Είναι όμως από τις αγαπημένες μου και πολύ ιδιαίτερες στιγμές μου.  Λατρεύω να βλέπω τα μικροσκοπικά του χεράκια τεντωμένα πάνω από το κεφαλάκι του με ορθάνοιχτες τις παλάμες... (από τη πρώτη στιγμή που γεννήθηκε ποτέ δεν κοιμήθηκε με τα χέρια του γροθιά...η υπεύθυνη θηλασμού είχε εντυπωσιαστεί και μου είχε πει πως αυτό δείχνει πως από τη κύηση ακόμη ένιωσε απίστευτη ασφάλεια- εξού και ο τρόπος που κοιμόταν- υπερβολή ή όχι- όσοι έχετε διαβάσει πόσα περάσαμε για να αποκτήσουμε αυτό το παιδί θα με δικαιολογήσετε που αγαπώ αυτή την εκδοχή και την πιστεύω), τα ποδαράκια του συνήθως λυγισμένα σε στάση "βατράχου" και να ακούω τους αναστεναγμούς ευχαρίστησης που βγάζει κατά διαστήματα... Κοιμάται τόσο ήσυχος και ακίνητος που καμιά φορά σηκώνομαι και ελέγχω την αναπνοή του.., ποια μανούλα δεν το έχει κάνει αυτό έστω και μια φορά στη ζωή της;; Όπως και να έχει, κάθε φορά που βλέπω το μωράκι μου να κοιμάται χάνω και ένα χτύπο της καρδιάς μου... 

Ίσως η παρουσία του Θεού να είναι πιο έντονη τότε... Ίσως αγγελούδια να φυλάνε τον ύπνο του... Ίσως κάτι τέτοιο να δικαιολογεί όλη αυτή τη μαγεία που εκπέμπει ένα παιδί που κοιμάται... 

https://www.facebook.com/toimerologiotismamasyiannas



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...