Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Το φυλλάδιο της fisher-price...

" Όχι μαμά, δεν θέλω αυτά τα "δήθεν" μαλακά- εκπαιδευτικά- κατάλληλα για την ηλικία μου βιβλία....

 θέλω τα άλλα, τα αληθινά, που κάνουν χράτσ χρούτσ... ξέρεις εκείνα που σου δίνουν δωρεάν σε όλα αυτά τα μαγαζιά που πας να ψωνίσεις για μένα ώστε να διαλέξεις και άλλα πράγματα με τα οποία δεν θα θέλω να παίξω! Όπως πρέπει επιτέλους να καταλάβεις πως όσους κρίκους οδοντοφυίας και αν πήρες εγώ και πάλι θα προτιμώ να βάζω στο στόμα μου οτιδήποτε εκτός από αυτούς. Και ναι, το ξέρω πως έχω ένα σωρό πιπίλες και; Εγώ θέλω αυτή τη μια και μοναδική που μου αρέσει. Τα δε αρκουδάκια αγκαλιάς... τι να τα κάνω όταν έχω το πανάκι μου που μυρίζει μανούλα και γαλατάκι.... άσε που έτσι, τόσο δα να κλάψω, έχω αμέσως αληθινή αγκαλιά, την δική σου, την ψεύτικη θα θέλω;;

Και παρόλα αυτά, συνεχίζουμε να στηρίζουμε αυτή την τεράστια βιομηχανία βρεφικών ειδών γιατί όπως και να το κάνουμε μάλλον τα θέλουμε εμείς περισσότερο για το παιδί μας απ' ότι το ίδιο για τον εαυτό του!! (σε αυτό το στάδιο τουλάχιστον- προλαβαίνω τις βετεράνες μανούλες!!!)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι η κινητήριος δύναμη μου, Η αλληλεπίδραση που χρειάζεται κάθε blogger με τους αναγνώστες του. Θα χαρώ πολύ να σας δω εδώ κάτω...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...